lördag 10 april 2010

Teknologi????

Var ute igår.. fick inte njuta så mkt eftersom ja var ute me två tjej kompisar som drack alldeles fööör mycket och jag fick skjutsa dem hem 3.15.... Klubben stängde 9.15 så festandet hade knappt börjat när vi åkte iväg...
Idag ska ja ut ensam... det är bäst så... då går man ut ensam men man har ändå två-tre gäng som man bollar mellan... då kan man gå hem preciiis när man vill.

surfade runt och hittade nått intressant; en Pojk leksak som heter Tenga Flio Hole, den säljs på K6 webbshop..
Jag är "emot" leksaker för killar... jag vet inte varför... kanske för att samhället har lärt oss att dildo för tjejer är ok men om en kille köper något är det perverst...

Men den här var iaf cool... man kan i stort sätt ha den ute i badrummet utan att någon anar vad det är.... Det är också intressant hur mycket teknologi de la ner i d hela... Jag har inte lärt mig hur man lägger in en länk i i ett ord.. så ja lägger upp en länk här så får ni se hur det funkar =)


jag är glad att antalet besökare ökar =).....

Så nu ska ja ta det lugnt o runt kl tolv ska ja ut o festa =)

puss alla =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar