söndag 18 april 2010

18 April


Hej!!


Sitter och kollar på fotboll nu...


Har inte haft orken att blogga sista tiden...

Mkt på jobbet.. och så e det också en massa personliga problem.. men men =)

Idag har ja vovven o en kompis varit ute o fikat... Cafet var så dyrt så jag tänker inte rekomendera den haha.. vi betalade 300 kr för 2 personer... tycker d e liiite overkill...


Jag har ju funderat på Prins Albert.. men reaktionerna som jag har fått av folk e blandade.. några e negativa till det och några e positiva till det...

vad tycker ni om d hela da? =)


Vill gå idag på bio och kolla på clash of the titans med min kompis.. men han vill komma med sin tjej och hennes kompis hem till mig så att vi ska chilla här... men ja vill på biooo :( haha



Aja peeeace..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar