onsdag 14 april 2010

8 månader sen



wassaaap =)

Känns som att d va längesen ja bloggade fastän d inte var det =)

Kom hem igår till min lägenhet och det var kaos.. glömde at ja inte hann med att städa innan ja åkte... sen kom min bror medans ja va i grekland o han lämnade nåra lampor på så ja kom till ett ganska mörkt hem :S haha..

Kom hem nyss från gymmet.. d va fan 10 dagar sen man gymmade.. det kändes som ett 1 år sen.. men det var skit skönt att komma tbax... och SATS på odenplan hade för första gången inga tjejer i gymmet (kanske för att ja åte sent idag.. kl 22.00.. annars brukar det vara en massa tjejer som distraherar en medans man gymmar :P...

Har kontaktat en studio för att göra min Prins Albert piercing... Det blir nog under veckan det :P men då ska man vara sex fri i 4-6 veckor.. det ska inte va nån problem eftersom jag har inte haft samlag i 8 månader! Ja vet inte om man ska va glad eller ledsen över det.... :S... ja menar ja vet att ja ser bra ut o e intelligent, har pengar o en massa bla bla bla.. så ja kan få ligg ganska lätt... men e less på sånt känns det som.. ja vill bli tillfredstäld mentalt för en gångs skull innan jag har sex med nån... och det har visat sig att det var svårare än ja trodde.. men men... får se va man ska göra =) (lite kul.. eftersom alla som ja känner tror att ja knullar runt) =P

Hade en massa brev också när ja kom hem som skulle läsas.. ett av breven gjorde mig extra glad.. det var om mitt fadderbarn i brasilien... måste skriva ett brev till honom snart =)... resten var bank räkningar och skatttteee deeeeklaratttiioooon :(.... måste betala i kvarskatt typ 12 000 kr haha.. men så gåre när man har aktier =P.....

Nått annat kul/skumt som hände e att ja har haft 12 besök från grekland i min blogg... :S....
det roliga/skumma är att 2 av besöken gjordes av favoriten: secret-sandra
(http://www.secret-sandra.blogspot.com/) vikket e omöjligt eftersom hon har varit i sverige och så e ja 99% säker på att hon inte e grek.... ja tror nog att google analytics har blivit bara liiiite skum :P

Jag vet inte vad jag ska ta för bilder på mig längre.. jag har inte fått några förslag från er som läser =)... och det har varit ytterst segt med kommentarer.. man får inga sådana :P...

Nytt e också att ja ska börja promenera till jobbet varje dag för att få extra cardio motion.. och för att hunden ska hållas i trim =)
Så det var det... jag ska sluta skriva.. känns som att man har skrivit föör mkt :P

Puss till alla där ute :D


1 kommentar:

  1. "men e less på sånt känns det som.. ja vill bli tillfredstäld mentalt för en gångs skull innan jag har sex med nån... och det har visat sig att det var svårare än ja trodde.. men men... får se va man ska göra =) (lite kul.. eftersom alla som ja känner tror att ja knullar runt) =P"

    Haha, oj, vad jag känner igen mig i det där! :p

    SvaraRadera