fredag 2 april 2010

stress





HEJ ALLA SEXY*S


Hur mår ni?? =) idag är det stress som gäller....
Måste iväg till min gudson nu och hälsa på... sen måste ja väl träffa en massa folk eftersom jag åker imorgon till Grekland (e flygrädd) :(.
Sen ska ja packa... vet inte va man ska ta me sig.. ja vet att ja har en massa kläder där men vet inte vad för kläder jag har där hahaha....

annars var ja ba hemma igår... var så trött efter gymmet (hr träningsvärk idag me =P)...
Men det va skönt iaf....
Ska läsa Warren Buffetts bok tänkte ja på planet imorgon... ifall ja inte somnar...
Ser även fram emot att Läsa Sandras blogg sen och se ifall nått kul hände igår =P =)


nu måste jag klä på mig rasta vovven o dra!! =)

bjuder också på en bild med mina tråkigaste boxers... köpte dem ba pga att de e märke ahahah...

pusss

2 kommentarer: