söndag 28 mars 2010

Nyduschad


Förlåt för de löjliga bilderna.. men jag försöker vara hur uppfinningsrik som möjligt.. men alla bilder blir dåliga!! (jag förstår inte hur Sandra gör.. alla hennes bilder e perfekta!.. ja tror att d e pga hon ser bra ut sj :P)


Pratade med en kompis igår som vi kallar för E... hon sa att jag är nog singel pga tjejer inte kategorisera mig :S.... vad menar hon: Jo... fastän jag kommer från en familj som har riktigt bra med pengar så skulle ingen tjej komma till mig ifall hon ville ha en snobb eller brat pga jag inte beter mig på ett sånt sätt. Fastän jag ser bra ut enligt henne så skulle ingen tjej komma till mig ifall hon ville ha en kille som ser ut som modell för att jag inte har det utseende....

Ifall någon tjej attraheras till sk "nördar" skulle hon inte komma till mig fastän jag har 114 IQ... vrf? pga jag är inte nördig av mig... and so on and on and on... :P


Imorgon börjar en ny vecka... sista veckan innan resan... och jag som e flygrädd...... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar