tisdag 30 mars 2010

Home again =)





Sååå kom nyss hem... sitter ute på balkongen nu och tar en Iced Tea.. ska iväg och gymma snart tänke jag så att jag ska hinna hem till 21.00... House börjar då =) det är den enda serien jag följer.... jag gillar honom.. han e rak och ärlig, han prioriterar ärlighet framför diplomatik... det ideala e nog något mitt emellan d han e =)....

Nog om House.. har gjort en massa på jobbet idag det känns så givande när man är duktig :)
Kommer ihåg hur skönt det var när man satt och lyssnade på läraren på universitetet... det var sååå mycket enklare då... man hade inget att oroa sig för liksom.. man var ba i skolan.. hur bra som helst.. Det jobbiga var att man skulle plugga efter att man har varit i skolan... och det slipper man ju nu.. man kommer hem och bara ta det lugnt... =P

Hör nog av mig sen igen =)....

Lägger upp en bild så att ni får ni också utsikten jag njuter av just nu från min balkong =)
(and remember...do not be a hater=) man ska va glad!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar